Eğitim Kataloğumuz

Rokodemi ailesi olarak farklı temalarına özel kazanımları ile öğrencilere öğrenmeyi sevdirmeyi amaçlıyoruz. Eğitimlerimizi, Milli Eğitim Bakanlığı 1., 2., 3., 4. seviye ile 5., 6. sınıf ve lise müfredatını kapsayacak ve müfredatı tamamlayıcı ve STEM modeline uygun ek kazanımlar da barındıracak şekilde hazırladık. Rokodemi Eğitim Platformumuz 500’ü aşkın uygulamalarımızda 1500’den fazla etkinlik, 1000’den fazla değerlendirme, konu anlatımı, animasyon ve simülasyonlardan oluşan bilişim teknolojileri eğitim havuzuna sahiptir. 10.000 sayfadan fazla içerik barındıran 1000 saati aşkın eğitimi kapsayan eğitim platformumuzda dilediğiniz şekilde dönemlik programınızı tasarlayabilir ve eğitimleri planladığınız takvime uygun olarak öğrencilerinize açabilirsiniz.

Öğrencilere blok programlama mantığını kullanarak uygulamalarını kolayca yapabilmeleri için ortam hazırlayan ve ekstra donanımları sayesinde hayal güçlerini geliştiren uygulamaları içerir.


Daha fazlası

Öğrencilere, fiziksel bir programlama platformu olan Arduino’yu kullanarak farklı uygulamalar tasarlamayı anlatır.


Daha fazlası

Öğrencilerin mantıksal düşünme ve problem çözme yeteneklerini geliştirirken aynı zamanda harfleri, sayıları, renkleri ve hayvan adlarını anlatır.


Daha fazlası

Öğrencilere, Python ile kodlama temellerini ve Python’u kullanarak oluşturabilecekleri yazılımları anlatır.


Daha fazlası

Öğrencilerin mantıksal düşünme ve problem çözme yeteneklerini geliştirirken aynı zamanda harfler, rakamlar ve tatiller gibi konuları anlatır. 


Daha fazlası

Öğrencilere, müfredatta belirtilen konulara ek olarak INTERLAND oyununu kullanarak internet ortamında doğru davranışlar sergilemeyi anlatır. “Etik ve Güvenlik İletişim ve İşbirliği” eğitimi 2 modülden oluşmaktadır

 


Daha fazlası

Code.org yardımı ile öğrencilerin problem çözme çalışmaları ile kodlama mantığını öğrenmesini sağlayarak, gelişim düzeyine uygun algoritmik düşünme becerilerini geliştirmek için oyunlaştırma mantığını kullanır.


Daha fazlası

Öğrencilere, Rokokey kullanarak günlük nesneleri bilgisayar programlarına
bağlamayı oyunlaştırarak anlatır.


Daha fazlası
Öğrencilere LEGO WeDo 2.0 setini ve blok programlama mantığını kullanarak uygulamalarını kolayca yapabilmeleri için ortam hazırlayan ve ekstra donanımları sayesinde hayal güçlerini geliştiren uygulamaları içerir.
Daha fazlası
Öğrencilere LEGO MINDSTORMS EV3 setini kullanarak uygulamalarını kolayca yapabilmeleri için ortam hazırlayan ve ekstra donanımları sayesinde hayal güçlerini geliştiren uygulamaları içerir.
Daha fazlası

Öğrencilere, Edison robotu kullanarak elektronik, programlama ve robotik konuları eğlenceli bir şekilde anlatılır.


Daha fazlası
Kodlama Tahtası yardımı ile öğrencilerin yaratıcılık, dil ve matematiksel işlem yapabilme becerilerini geliştirir.
Daha fazlası
Mini bir bilgisayar olan Raspberry Pi, öğrencilere Python ile yazılan bazı programları projelere dönüştürerek kolay ve eğlenceli bir şekilde anlatır.“ Raspberry Pi” eğitimi 1 modülden oluşmaktadır.
Daha fazlası

Öğrencilere, algoritmada kullanılan sıralama mantığı bir görsel işleme programı üzerinden anlatılır.


Daha fazlası

Öğrencilere, sınıf seviyelerine uygun müfredatlar çerçevesinde hazırlanan paket programların kullanımını anlatır. “Ürün Oluşturma” eğitimi 4 modülden oluşmaktadır.

 


Daha fazlası
Öğrencilere çıtçıt devre mantığıyla elektroniği öğrenmeyi kolay ve eğlenceli hale getiren uygulamalar içerir.
Daha fazlası

Öğrencilere, Scratch kod bloklarını eğlenceli bir ortamda ses,müzik ve resim gibi araçları kullanarak kendi programlarını tasarlamayı anlatır.


Daha fazlası

Öğrencilerin problem çözme çalışmaları ile kodlama mantığını öğrenmesini sağlayarak, gelişim düzeyine uygun algoritmik düşünme becerilerini günlük hayattan hikayeler anlatarak geliştirir


Daha fazlası
Öğrencilere, geleceğin teknolojisi olan veri işleme temellerini ve verilerle çalışma prensiplerini anlatır.
Daha fazlası
Öğrencilere, Unity ile kodlama temellerini ve Unity’i kullanarak oluşturabilecekleri yazılımları anlatır.
Daha fazlası
Öğrencilere 2 boyutlu ve 3 boyutlu tasarım programları olan Adobe Photoshop, Tinkercad ve Sketchup ile tasarımın temellerini ve bu platforları kullanarak neler oluşturabileceklerini anlatır.
Daha fazlası
Öğrencilere, MIT App Inventor ile mobil uygulama geliştirme temellerini ve bu platformu kullanarak oluşturabilecekleri uygulamaları anlatır.
Daha fazlası

Öğrencilere, Tinkercad programını kullanarak 3D tasarımlar yapmayı anlatır. 


Daha fazlası

Öğrencilerin bilişsel gelişimi için gerekli olan ortamı sağlayıp, oyun oynayarak ve hayal güçlerini kullanarak kodlama öğrenmeleri için hazırlanan uygulamalarını anlatır.


Daha fazlası

Öğrencilerin dikkat, zeka ve taktik becerilerini geliştirecek yönde hazırlanan oyun uygulamaları aynı zamanda algoritma temellerini öğretecek şekilde hazırlanan etkinlikleri içerir. 


Daha fazlası
OKULLAR İÇİN ÜCRETSİZ TALEP FORMU