Eğitim Kataloğumuz

Rokodemi ailesi olarak farklı temalarına özel kazanımları ile öğrencilere öğrenmeyi sevdirmeyi amaçlıyoruz. Eğitimlerimizi, Milli Eğitim Bakanlığı 1., 2., 3., 4. seviye ile 5., 6. sınıf müfredatını kapsayacak ve müfredatı tamamlayıcı ek kazanımlar da barındıracak şekilde hazırladık. Rokodemi Eğitim Platformumuz toplam 50 modül ve 930 saatten oluşan eğitimlerimizle 10.000 sayfadan fazla içerik bulunan bilişim teknolojileri eğitim havuzuna sahiptir. Her modül için öğretmen ve öğrencilerimize video, animasyon, uygulama, etkinlik, değerlendirme, çalışma kağıtları ve klavuzlarla zenginleştirilmiş bir eğitim sunuyoruz. Bu eğitim kataloğundaki içeriklerle dilediğiniz programı planlayabilir ve öğrencilerinize eğitimleri istediğiniz seviyede açabilirsiniz. Eğitimlerimizin kategorisine bir örnek verecek olursak;

mBot

Öğrencilere blok programlama mantığını kullanarak uygulamalarını kolayca yapabilmeleri için ortam hazırlayan ve ekstra donanımları sayesinde hayal güçlerini geliştiren uygulamaları içerir.


Modül: MB11

4, 5 ve 6. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Mbot” eğitimi


Modül: MB21

Ortaokul için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Mbot” eğitimi


MAKEX 2020 yarışma modülü


Robotumu Kodluyorum

Ledlerle Oynayalım

Polis Arabası

Müzisyen Robot

Engelden Kaçan Robot

Çizgimdeyim

Otopark

Gezgin Robot

Meraklı Robot

Dans Edelim

Balon Patlatalım

Futbol Oynayan Robot

Savaşçı Robot

Dedektif Robot
ARDUINO

Öğrencilere, fiziksel bir programlama platformu olan Arduino’yu kullanarak farklı uygulamalar tasarlamayı anlatır.


Modül: A21

5, 6 ve 7. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Arduino” eğitimi

 


Modül: A22

5, 6 ve 7. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Arduino” eğitimi


Robotiğe Giriş 1

Robotiğe Giriş 2

Trafik Lambası

Otomatik Yanan Lamba

Mors Alfabesiyle İmdat Sinyali

Renk Uzayı

İlk Dijital Metrem

Mesafe Algılayan Baston

Ultrasonik Piyano

Otomatik Vantilatör

Soğutucu Fan

Hızımızı Ölçelim

Farım da Açık Yolum da
Doc İle Kodlama

Öğrencilerin mantıksal düşünme ve problem çözme yeteneklerini geliştirirken aynı zamanda harfleri, sayıları, renkleri ve hayvan adlarını anlatır.


Modül: D01

Okul öncesi ve 1. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Doc ile Kodlama” eğitimi

 


Modül: D11

Okul öncesi, 1. ve 2. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Doc ile Kodlama” eğitimi

 


Modül: D12

2 ve 3. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Doc ile Kodlama” eğitimi


Yaz Macerası

Doğum Günü

Kiraz Ağacı

Manavda

Meyveler

Hayvanat Bahçesi

Haydi Tenise

Ezilen Çiçekler

Bilyeler

Üçer fıstık

Takı Tasarım

Basamaklar

Geriye Say

Bizim Bayramlar

Bizim Manav

Çamaşır Makinesi

Sağlık Yaşam

Kamp

Bayrağımız

Taşıtlar

Turşu Küpü

Boya Kalemleri

Problemi Çöz

Toplama Çıkarma

Geri Dönüşüm

Haydi Tenise

Yaşasın Sinema!

Okul Çantası

Bizim Aile

Çürük Diş

Trafik Kuralları
Python

Öğrencilere, Python ile kodlama temellerini ve Python’u kullanarak oluşturabilecekleri yazılımları anlatır.


Modül: P31

Lise öğrencileri için uygundur.

16 uygulama, 48 etkinlik, 32 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlardan oluşan 32 saatlik “Python” eğitimi


Programlamaya Giriş ve Algoritma

Programı Öğreniyorum

Hesaplama ve Değişkenler

Metinsel İşlemler ve Diziler

Çizim Yapıyorum

Döngüler

Fonksiyonlar
Bilişim Teknolojileri

Öğrencilerin mantıksal düşünme ve problem çözme yeteneklerini geliştirirken aynı zamanda harfler, rakamlar ve tatiller gibi konuları anlatır. 


Modül: B01

Okul öncesi ve 1. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Bilişim Teknolojileri” eğitimi

 


Modül: B11

Okul öncesi, 1 ve 2. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Bilişim Teknolojileri” eğitimi


Modül: B12

1, 2 ve 3. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Bilişim Teknolojileri” eğitimi


Sayı Yapbozu

Büyük mü? Küçük mü?

Her Mevsim Güzeldir

Taşıtlar

Teknoloji Dedektifi

Hayalimdeki Meslek

Çiftlikteki Dostlar

Beş Hazine

Biz Bir Bütünüz

Bulmaca

Hangisi Farklı?

Saat Kaç?

Sayıların Sihri

Saksı Alanı

Hızlı Sıralama

Suyun Halleri
Etik ve Güvenlik

Öğrencilere, müfredatta belirtilen konulara ek olarak INTERLAND oyununu kullanarak internet ortamında doğru davranışlar sergilemeyi anlatır. “Etik ve Güvenlik İletişim ve İşbirliği” eğitimi 2 modülden oluşmaktadır

 


Modül: E11

3 ve 4. Sınıflar için uygundur.
4 uygulama, 12 etkinlik, 8 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 8 saatlik “Etik ve Güvenlik İletişim ve İşbirliği” eğitimi

 


Modül: E21

5 ve 6. Sınıflar için uygundur.
4 uygulama, 12 etkinlik, 8 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 8 saatlik “Etik ve Güvenlik İletişim ve İşbirliği” eğitimi


Gerçeklik Nehri

Dikkat Dağı

Nezaket

Gerçeklik

Dikkat

Hazine
CODE ORG

Code.org yardımı ile öğrencilerin problem çözme çalışmaları ile kodlama mantığını öğrenmesini sağlayarak, gelişim düzeyine uygun algoritmik düşünme becerilerini geliştirmek için oyunlaştırma mantığını kullanır.


Modül: Ko01

Okul öncesi ve 1. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Code.org” eğitimi

 


Modül: Ko11

Okul öncesi, 1 ve 2. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Code.org” eğitimi

 


Modül: Ko12

1, 2 ve 3. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Code.org” eğitimi

 


Modül: Ko13

2, 3 ve 4. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Code.org” eğitimi


Modül: Ko14

3, 4 ve 5. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Code.org” eğitimi


Labirent

Labirent

Sanatçı

Sanatçı

Fonksiyonel Güneş Avcıları

Fonksiyonel Güneş Avcıları

Labirent ve Arı

Sanatçı

Sanatçı: Değişkenler

Oyun Laboratuvarı: Değişkenler

Arı: Şununla Say(For) Döngüleri

Arı: Şununla Say(For) Döngüleri

Oyun Laboratuvarı: For Döngüleri

Sanatçı: Fonksiyonlar

Sanatçı: Fonksiyonlar ve Parametreler

Oyun Laboratuvarı: Fonksiyonlar ve Parametreler

Arı: Fonksiyonlar ve Parametreler

Sanatçı: Fonksiyonlar

Arı: Fonksiyonlar

Arı: Fonksiyonlar

Arı: Koşullandırıcılar

Arı: Koşullandırıcılar

Aşırı Zorluk - Kapsamlı

Labirent Sıra

Yapboz

Sıralama

Labirent: Sıra 1

Labirent: Sıra

Labirent-Döngü

Döngüler

Hata Ayıklama

Labirent: Sıra 2

Labirent: Sıra 3

Doğrunun Peşinde

Arı Döngüler

Hata Ayıklama 1

Hata Ayıklama

Arı - Sıralama

Hata Ayıklama 2

Koşullandırıcılar

Koşullandırıcılar 2

Aktör - Sıra

Arı: Sıralama 1

Arı: Sıralama 2

Zıpla ve Çiz

Flappy

Oyun Laboratuvarı

Aktör: Sıra 1

Aktör: Sıra 2

Labirent - Döngüler

Hikaye Oluşturalım

Aktör - İç İçe Döngüler

Arı - Döngüler

Sanatçı: Şekiller 1

Sanatçı: Şekiller 2

Sanatçı - Döngüler

İç İçe Döngüler
Rokokey

Öğrencilere, Rokokey kullanarak günlük nesneleri bilgisayar programlarına
bağlamayı oyunlaştırarak anlatır.


Modül: RK01
Okul öncesi ve 1. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 8 saatlik
“Rokokey” eğitimi


Modül: RK11


2 ve 3. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 8 saatlik
“Rokokey” eğitimi


Modül: RK21


Ortaokul öğrencileri için uygundur.
4 uygulama, 12 etkinlik, 8 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 8 saatlik
“Rokokey” eğitimi


Bilgenin Işığı

Uzun mu? Kısa mı?

Sayı Topu

Benim Günüm

Çılgın Sayılar

Joystick

Suyun Gücü

Piyano

Zıp Zıp

Aman Dikkat!

Atari

Piyano (Tasarım)
LEGO WeDo 2.0
Öğrencilere LEGO WeDo 2.0 setini ve blok programlama mantığını kullanarak uygulamalarını kolayca yapabilmeleri için ortam hazırlayan ve ekstra donanımları sayesinde hayal güçlerini geliştiren uygulamaları içerir.

Modül: L11 3 ve 4.Sınıflar için uygundur.
16 uygulama, 48 etkinlik, 32 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 32 saatlik “LEGO WeDo 2.0” eğitimi
LEGO MINDSTORMS EV3
Öğrencilere LEGO MINDSTORMS EV3 setini kullanarak uygulamalarını kolayca yapabilmeleri için ortam hazırlayan ve ekstra donanımları sayesinde hayal güçlerini geliştiren uygulamaları içerir.

Modül: L21

5, 6 ve 7. sınıflar için uygundur.
16 uygulama, 48 etkinlik, 32 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 32 saatlik “LEGO MINDSTORMS EV3” eğitimi

 

Edison

Öğrencilere, Edison robotu kullanarak elektronik, programlama ve robotik konuları eğlenceli bir şekilde anlatılır.


Modül: ED11

3 ve 4.Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Edison” eğitimi

 


Modül: ED21

Ortaokul için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Edison” eğitimi


Modül: ED01

Okul öncesi ve 1.Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Edison” eğitimi


Uygulama 1

Uygulama 2

Uygulama 3

Uygulama 4

Uygulama 5

Uygulama 6

Uygulama 7

Uygulama 8

Bir Robotum Var 2

Kare Bekçisi 2

Müzik Yapıyorum 2

Haritada Geziyorum 3

Haritada Geziyorum 4

Sınırını Bilen Robot 2

Engeli Bulan Robot 2

Proje 2

Bir Robotum var

Müzik Yapıyorum

Haritada Geziyorum 2

Sınırını Bilen Robot

Engeli Bulan Robot

Müzik Kutusu
Kodlama Tahtası
Kodlama Tahtası yardımı ile öğrencilerin yaratıcılık, dil ve matematiksel işlem yapabilme becerilerini geliştirir.

Modül: K01

Okul öncesi ve 1. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Kodlama Tahtası ile Öğreniyorum” eğitimi

 


Modül: K11

Okul öncesi, 1. ve 2. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Kodlama Tahtası ile Öğreniyorum” eğitimi

 


Modül: K12

1, 2 ve 3. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Kodlama Tahtası ile Öğreniyorum” eğitimi


Tırtıl Yuvası

Arı Kovanı

Orman Yolu

Tekneyi Yakala

Arka Bahçe

Taşlı Yollar

Yönler

Mozaik

Hedefe Ulaş

Bayrak Yolu

Renk Renk

Hayvanat Bahçesi

Yol Göster

Bulmaca

Desen Oluşturma

Bulmaca

Taşlı Yollar

Rengarenk

Sayı Takibi

Uzak - Yakın
Raspberry Pi
Mini bir bilgisayar olan Raspberry Pi, öğrencilere Python ile yazılan bazı programları projelere dönüştürerek kolay ve eğlenceli bir şekilde anlatır.“ Raspberry Pi” eğitimi 1 modülden oluşmaktadır.

Modül: R31

Lise öğrencileri için uygundur.
16 uygulama, 48 etkinlik, 32 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlardan oluşan 32 saatlik “Raspberry Pi” eğitimi.


Raspberry Pi Tanıtım

Kurulum - Temel Ayarlar

GPIO ile LED Yakma

Ultrasonik Mesafe Sensörü

Servo Motor Kontrolü

Ses Sensörü

Sıcaklık ve Nem Sensörü

RFID Modülü

RGB LED

Röle Devresi

PIR Sensörü ile Buzzer

LDR ile Kondansatörler

LCD Ekran Kullanımı

Media Center

Retropi

Android ve C Programlama
Tux Paint

Öğrencilere, algoritmada kullanılan sıralama mantığı bir görsel işleme programı üzerinden anlatılır.


Modül: TP01

Okul öncesi, 1 ve 2. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Tux Paint” eğitimi


Manzara

Kardan Adam

Tablo

Rengarenk

Gökkuşağı Renkleri

Plaka

Fırçaların Zenginliği
Ürün Oluşturma

Öğrencilere, sınıf seviyelerine uygun müfredatlar çerçevesinde hazırlanan paket programların kullanımını anlatır. “Ürün Oluşturma” eğitimi 4 modülden oluşmaktadır.

 


Modül: Ü11

3,4 ve 5. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Ürün Oluşturma” eğitimi

 


Modül: Ü12

3, 4, 5 ve 6. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Ürün Oluşturma” eğitimi


Modül: Ü21

5,6 ve 7. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Ürün Oluşturma” eğitimi


Modül: Ü22

5,6 ve 7. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Ürün Oluşturma” eğitimi

 


Satranç Ülkesi 2

Zamanımı Planlıyorum 2

Saklambaç 2

Market Hesabı 2

Sekmeleri Tanıyorum 2

Suyun Öyküsü 2

Yayalar İçin Trafik Kuralları 3

Deyimler ve Atasözleri 2

Çevremizdeki Yaşlılar

Sekmeleri Tanıyorum

Yayalar İçin Trafik Kuralları 1

Bütçe Hesabım

Verileri Filtrele

Çocuk Hakları

Yayalar İçin Trafik Kuralları 2

Konuşan Resimler

Grafiklerle Çalışmak

Ses Düzenleme

Kurbağa

Satranç Ülkesi

Konuşan Resimler 2

Zamanımı Planlıyorum

Sesi Etkiler

Saklambaç

Video Düzenleme

Doğum Günü Kartı

Market Hesabı

Video Zenginleştirme
Elektrik Devreleri
Öğrencilere çıtçıt devre mantığıyla elektroniği öğrenmeyi kolay ve eğlenceli hale getiren uygulamalar içerir.

Modül: DV11

3 ve 4.Sınıflar için uygundur.
10 uygulama, 30 etkinlik, 20 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 20 saatlik “Elektrik Devreleri” eğitimi

 

Scratch

Öğrencilere, Scratch kod bloklarını eğlenceli bir ortamda ses,müzik ve resim gibi araçları kullanarak kendi programlarını tasarlamayı anlatır.


Modül: S11

3 ve 4. Sınıflar için uygundur.
16 uygulama, 48 etkinlik, 32 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 32 saatlik “Scratch” eğitimi

 


Modül: S21

5, 6 ve 7. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Scratch” eğitimi


Kayıkçı

Programlama Temelleri

İki Boyutlu Dünya

Kepçe Operatörü

Sabitle Değiştir

Hayatın Akışı

Yaş Testi

Adım Adım

Bacak Açı

Labirent Oyunu

Saklambaç Oyunu

Sayı Bulma Oyunu

Güneş, Dünya ve Ay

Eğitici Çizgi Film

Top Sektirme 2

Bukalemun 2

Kaçıncı Bölge 2

Yakala Beni 2

Zıp-Zıp 2

Yarasa 2

Tahmin Et 2

Kılık Değiştirme 2

Büyüyelim 2

Topu Düşürme 2

Uçak 2

Havai-fişek 2

Çizim 2

Saatimizi Yapalım 2

Paint 2

Sahnelerin Dansı 2
Pindu ile Kodlama

Öğrencilerin problem çözme çalışmaları ile kodlama mantığını öğrenmesini sağlayarak, gelişim düzeyine uygun algoritmik düşünme becerilerini günlük hayattan hikayeler anlatarak geliştirir


Modül: P01

Okul öncesi ve 1. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Pindu İle Kodlama” eğitimi

 


Modül: P11

Okul öncesi, 1. ve 2. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Pindu İle Kodlama” eğitimi

 


Modül: P12

1, 2 ve 3. Sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Pindu İle Kodlama” eğitimi


Çantamı Hazırlarım

Zamanında Uyurum

Kahvaltı saati

Piknik

Yardımsever Pindu

Boya Yapmayı Seviyorum

İhbar Et

Rengarenk Çiçekler

İtfaiyeci

Okul Gezisi

Bilgi Ver Bilgi Al

Bozuk Bilgisayar

Önce Güvenlik

Yeni Kitaplar

Deprem Çantası

AFAD Yardım Robotu
Yapay Zeka
Öğrencilere, geleceğin teknolojisi olan veri işleme temellerini ve verilerle çalışma prensiplerini anlatır.

Modül: YZ31

Lise öğrencileri için uygundur.

16 uygulama, 48 etkinlik, 32 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlardan oluşan 32 saatlik “Yapay Zeka” eğitimi


Kendi Verimi Topluyorum

Bunlar Farklı Diziler

Bunlar Farklı Diziler 2

Veriyi Analiz Ediyorum

Veriyi Analiz Ediyorum 2

Veriyi Görselleştiriyorum 2

Makine Öğrenmesi Nedir?
Unity
Öğrencilere, Unity ile kodlama temellerini ve Unity’i kullanarak oluşturabilecekleri yazılımları anlatır.

Modül: U31

Lise öğrencileri için uygundur.

16 uygulama, 48 etkinlik, 32 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlardan oluşan 32 saatlik “Unity” eğitimi


Giriş ve Kurulum

Unity Arayüzü

GameObject

Prefab

C# Programlama Diline Giriş

If-Else Yapısı

Döngüler
2B ve 3B Tasarım
Öğrencilere 2 boyutlu ve 3 boyutlu tasarım programları olan Adobe Photoshop, Tinkercad ve Sketchup ile tasarımın temellerini ve bu platforları kullanarak neler oluşturabileceklerini anlatır.

Modül: T31

Lise öğrencileri için uygundur.

16 uygulama, 48 etkinlik, 32 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlardan oluşan 32 saatlik “2B ve 3B Tasarım” eğitimi


Tasarım

Dekube Yapıyorum

Fotoğraflar ile Oynuyorum

Web Sitesi Hazırlıyorum

Afiş Hazırlıyorum

Çalışma Masamı Hazırlıyorum

Tasarımı Kodluyorum
MIT App Inventor
Öğrencilere, MIT App Inventor ile mobil uygulama geliştirme temellerini ve bu platformu kullanarak oluşturabilecekleri uygulamaları anlatır.

Modül: M31

Lise öğrencileri için uygundur.

16 uygulama, 48 etkinlik, 32 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlardan oluşan 32 saatlik “MIT App Inventor” eğitimi


Modül: M21

Ortaokul öğrencileri için uygundur.

8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlardan oluşan 16 saatlik “MIT App Inventor” eğitimi


APP Inventor Kullanıcı Arayüzü 2

Sağlık Uygulaması 2

Sağlık Bilgilerimi Giriyorum 2

Google'da aramamı yapıyorum 2

Sms Atma 2

Çeviri 2

Telefon ile Arama Yapma 2

Kullanıcı Arayüzü

Adım Sayar

Piyano

Sms Atma

Yandex Çeviri

Telefon ile Arama

Su Terazisi
Tinkercad

Öğrencilere, Tinkercad programını kullanarak 3D tasarımlar yapmayı anlatır. 


Modül: 3D11

4 ve 5. Sınıflar için uygundur.

8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “3D Tasarım” eğitimi


Modül: 3D21

5, 6 ve 7. Sınıflar için uygundur.

8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “3D Tasarım” eğitimi


3 Boyutlu Şekiller Çizelim

Küçük Evimi Yapıyorum

Anahtarlığımı Yapıyorum

Tabağımı Yapıyorum

Kalemlik Yapıyorum

Emojimi Yapıyorum

Anahtarlığımı Yapıyorum

Çekiç Yapıyorum

Şampiyonluk Kupamı Yapıyorum

Müzik Aletimi Yapıyorum

Haritamı Yapıyorum

Köprü Tasarımı Yapıyorum

Kodlarla Ev Tasarımı Yapıyorum

Tincercard’de Animasyon Yapıyorum
Matatalab

Öğrencilerin bilişsel gelişimi için gerekli olan ortamı sağlayıp, oyun oynayarak ve hayal güçlerini kullanarak kodlama öğrenmeleri için hazırlanan uygulamalarını anlatır.


Modül: ML01

Okul öncesi  ve 1. Sınıflar için uygundur.
16 uygulama, 48 etkinlik, 32 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 32 saatlik “Matatalab” eğitim


Modül: ML11

2 ve 3. sınıflar için uygundur.
16 uygulama, 48 etkinlik, 32 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 32 saatlik “Matatalab Sensör” eğitimi


Modül: ML12

2 ve 3. sınıflar için uygundur.
16 uygulama, 48 etkinlik, 32 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 32 saatlik “Matatalab Animasyon” eğitimi


Merhaba Matata 2

Kodlamaya Giriş 2

Matata Dönüşü 2

Kodları Tekrarlıyorum 2

Matata Kodları 2

Müzik Yapan Matata 2

Engelleri Aşıyorum 2

Park Yapıyorum 2

Merhaba Matata 1

Kodlamaya Giriş 1

Matata Dönüşü 1

Kodları Tekrarlıyorum 1

Matata Kodları 1

Müzik Yapan Matata 1

Engelleri Aşıyorum 1

Park Yapıyorum 1

Merhaba Matata

Tekrarlı Kodlar

Müzisyen Matata

Engelli Parkurlar

Matata Park

Matata Labirent
Koridor

Öğrencilerin dikkat, zeka ve taktik becerilerini geliştirecek yönde hazırlanan oyun uygulamaları aynı zamanda algoritma temellerini öğretecek şekilde hazırlanan etkinlikleri içerir. 


Modül: KR01

Okul öncesi ve 1.sınıflar için uygundur.
8 uygulama, 24 etkinlik, 16 değerlendirme, konu anlatımı ve animasyonlar’dan oluşan 16 saatlik “Koridor” eğitimi


Engel Tanımaz

Hedefe Doğru

Alternatif Yollar

Şekiller

Yandan Yandan

Çarpıcı Piyon
OKULLAR İÇİN ÜCRETSİZ TALEP FORMU